Thursday, June 23, 2005

Hyvässä vauhdissa

Suunta on näemmä painon suhteen edelleen oikea, eli alaspäin. :) Tahtikin on nyt vähän sopivampi, viime viikosta oli lähtenyt kilon verran. Kokonaispudotus on minulla nyt siis 5,5 kiloa tämän kuuden viikon aikana. Mietin jo uskaltaisinko päivittää tuon tavoitepudotukseni kymmenestä kahteenkymmeneen kiloon, mutta ehkä harkitsen asiaa uudestaan kun paino vielä vähän putoaa. Joka tapauksessa olen päättänyt, että tilaan itselleni puserolangat sitten kun olen 10 kiloa kevyempi!

Neulomisbonuksia minulla on edelleen vain se 200 grammaa, eli ei uutta raportoitavaa tältä viikolta. Koko ajan on joku työ käsissä, mutta jostain syystä mikään niistä ei valmistu. Kumma juttu. :) No, onhan se jo viime viikolla valmiina ollut sukkapari, mutta teen nyt toisenkin parin ennen kun kehtään ottaa niistä bonuksia.

3 Comments:

At 09:08, Blogger Kristel said...

Itseäni korjaten, kokonaispudotus on siis 5,6 kg. Väittikö joku, että osaan laskea? ;)

 
At 09:43, Blogger Riksu said...

Hyvin sulla kyllä tuo paino putoaa. itsekin kun pystyis samaan, ei oikein meinaa pysyä dieettilinjalla. Alussa putos hyvin, mutta nyt tulee samaa tahtia takasin...

 
At 10:43, Blogger Kristel said...

Riikka, mulla on mistä pudottaa. ;) Eiköhän tämä tästä hiljene sitten kun massa ja samalla energiankulutus vähenevät...

 

Post a Comment

<< Home