Saturday, August 06, 2005

Uutena mukaan, esittäytyminen

Hei,
päätin lähteä uutena mukaan laihdutusprojektiin. Olen itse asiassa Kristelin kollega (hei vaan :) sekä teologiassa että roolipelaajana. Toden teolla aloitan itse asiassa laihdutuksen vasta viikon kuluttua, sillä olen 7.-14.8. työmatkalla Tanskassa, mutta ajattelin nyt jo tunnukset saatuani laittaa lyhyen esittelyn.

Olen siis 28-vuotias tutkija, harrastuksiin kuuluvat lukeminen, roolipelit ja erilaiset käsityöt (neulomista on harrastettu etenkin viime aikoina; aikaisemmin harrastin enemmän ompelua). Liikunnallisiakin harrastuksia minulla on, etenkin klassinen baletti, jonka olen aloittanut vasta aikuisiällä. Liikuttua tulee siis suhteellisen usein ja säännöllisesti, mutta valitettavasti silti ylipainoa on päässyt kertymään reilusti (Painonvartijoiden Hyvän Olon tavoitepainoon matkaa näyttäisi olevan kolmisenkymmentä kiloa :o). Paheitani ovat etenkin nimenomaan suolaiset herkut ja naposteltavat pizzasta sipseihin. Laihdutustavoitteekseni ajattelin asettaa 20 kg; siihen en varmaankaan pääse marraskuun loppuun mennessä, mutta ajattelin, että jos pääsen hyvään alkuun, niin sitten on helpompi jatkaa itsekseenkin pudottamista, kun on selkeä tavoite edelleen.

Eipä kai muuta. Näkymisiin reilun viikon kuluttua, silloin voisin vähän raportoida ensivaikutelmia :)

2 Comments:

At 21:54, Blogger Kristel said...

Tervetuloa mukaan. ;) Voidaan sitten jatkaa toistemme potk...kannustamista projektin jälkeenkin. :D

 
At 18:10, Blogger Nimuel said...

Tervetuloa!

 

Post a Comment

<< Home