Thursday, November 24, 2005

Laiskaa huomenta

Täällä suunnalla pudotustahma jatkuu. Melkein plusmiinusnolla-linjalla edelleen, pudotusta viime viikosta huimat 200 grammaa. Suunta sentään onneksi on oikea. Olen viikon aikana yrittänyt taas katsoa että vähentäisin energiamäärää, ja olen myös yrittänyt liikkua, joten toivottavasti ensi viikolla on parempaa tulosta. Tällä hetkellä kokonaispudotus on 20,4 kg ja toivon, että pudotus tästä vielä reipastuu.

Eihän nyt puhuta niitä valmistuneista töistä eikä lankaostoksista. Eihän? Tai no puhutaan vaan, mitään valmista ei ole ja tilasinpa muuten taas lankaa netistä. Mutta minulla on lankatilaukseen puolustus! Ihan tosi! Keskeneräinen työ jää keskeneräiseksi ilman lisälankaa... Niin, ja tässä viime päivinä olen neulonut reippaasti Eristä, joten eiköhän minulla ole pian valmis työ taas.

Ensi viikon torstai on muuten joulukuun ensimmäinen. Onko se nyt sitten alkuperäisen laihdutusprojektin virallinen loppuraporttipäivä? :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home