Thursday, August 17, 2006

Edistystä

Ei tänne kukaan muu näemmä kirjoittele enää, eikä tätä ehkä kukaan luekaan, mutta raportoinpa silti: olen nyt skarpannut ja pyrkinut noudattamaan Painonvartijoiden pistesysteemiä viime viikon alusta eli puolisentoista viikkoa, ja paino on tippunut sinä aikana jo 2 kg (yhteensä projektin alkupainosta 2,5 kg, kun aiempi pudotus ehti välissä tulla takaisin tuota 0,5 kg:a lukuunottamatta... :/). Olen kokenut pisteiden laskun toimivaksi; aiemmin, kun laskin kaloreita, oli tosi hankalaa arvioida kaloreiden kulutusta, sillä eri laskutavat ja nettilaskurit antoivat energiankulutuksestani erilaisia arvoja tosi radikaalisti - 1800:sta 2800:aan! :o

No, kumminkin, paino näyttää nyt putoavan, ja olen jo tottunut vähäisempiin energia- ja ruokamääriin niin ettei koko ajan ole nälkäinen olo. Yritän nyt skarpata niin pitkään että saisin ekat 10 kg pois - aiemmin minulta on pudonnut helpohkosti 4-5 kg ja sitten pudotus on jymähtänyt paikalleen viikkokausiksi, kunnes olen heittänyt hanskat tiskiin. Pistesysteemi on mahdollisesti kätevä siihenkin - siinä vaiheessa voi sitten esim. kokeilla parin pisteen vähentämistä. Olen luvannut itselleni Gudrun Sjödenin kuvaston ihanan takin, jos pääsen tuohon 10 kg:n välitavoitteeseen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home