Monday, May 09, 2005

Riikka esittäytyy

Aloittakaamme tämä bloggailu siten, että jokainen kertoisi hieman itsestään, jotta pääsemme tutuiksi toistemme kanssa.

Elikkäs minä olen 25-v merkonomi Jyväskylästä. Minun kanssani asustelee kihlattuni sekä rakas kissamme Piki. Harrastuksiini kuuluvat neulonta, neulonta ja neulonta sekä jossain rajatuissa määrin pesäpallon seuraaminen (Jyväskylän Kirittäret) ja näin mm-kisojen aikaan jääkiekon seuraaminen. Pyöräilystä ja uinnista myös pidän. Lukemisharrastusta olen yrittänyt viime aikoina vähän viritellä henkiin. Mökkeily ja avokin mukana kalastaminen on myös kivaa ja marjoja tykkään loppukesästä poimia.

Laihdutustavoitteeni on tällä hetkellä tuo 15 kg. Se on vain pieni osuus siitä mitä pitäisi pudottaa, mutta alku se on tuokin ja olen tyytyväinen jos tuon verran saan joulukuun alkuun pudotettua.

Että sellaista, nyt teidän muiden vuoro...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home