Friday, May 20, 2005

tervehdys

täällä pirre ruotsinmaalta ja ilmeisesti enemmän innokas kuin älykäs...ensin oltiin lankadietillä ja nyt sitten tämä oman vyötärön kavennus....huh huh...olen kai aina ollut "uhkea", mutta ennen oton syntymää painoni pysyi siinä 60-62 kg:n tietämissä mihin olin tyytyväinen. raskausaika ja giljoonat salmiakkipingviinituutit tekivät sitten tehtävänsä ja odotusaikana tulleet 20+ kg eivät kokonaan sitten kadonneetkaan (mitä! eikö ole 20 kiloisia vauvoja????). sen lisäksi että olen jatkuvasti pa (omistan hevosen, joten ei ole puutetta minne rahansa syytäisi), olen myös saita, eli kaapissa odottaa iso kasa vaatteita joko yllättävää kaapissa tapahtuvaa venymistä tai omistajan kutistumista. olen tässä kolmisen vuotta elätellyt toiveita ensimmäisestä, mutta koska niin ei näy käyvän on vissiin otettava itseään niskasta kiinni...kärsivällisyyden lisäksi itsekuri ei kuulu hyveisiini, joten nähtäväksi jää milloin palaan kaupasta kassi lankoja mukanani vaa´an näyttäessä + 3kg tai jotain... no semmoiset kuusi kiloa pitäisi tiristää pois, jotta olisin taas sen about 62 kg....että terveisiä vaan pihagrillille ja pizzoille...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home