Thursday, July 14, 2005

Langennut laihduttaja :-(

Minä sitten lankesin ostamaan lankaa jopa 2,8 kiloa, kun halvalla sai niinkuin vilen :-(. Yritin kyllä taistella houkutusta vastaan, mutta virkkauslankatarjous oli niin mahtava, etten pystynyt sitä vastustamaan. Ja kun kerran tilaa, on pakko käyttää postikuluja hyväkseen ja tilata enemmänkin. Nyt vielä ehkä saattaisin päästä bonusten ja laihtumisten kanssa tasoihin noitten kanssa joulukuuhun mennessä, mutta Suomen keikasta en varmaan enää selviä. Saatte heittää mut pihalle varoittavana esimerkkinä siitä, miten heikko neuloja voi olla :-(.

Bonuksiakin on tullut ja puikoilla on 5 keskeneräistä työtä tulossa, joten lisääkin tulee pikapuoliin. Poncho, kahdet sukat, ylösalaisinneule, Soleil ja One Skein Wonder ovat valmistuneet sitten viimeisen ilmoituksen ja laskin niistä yhteensä 350g bonusta eli kokonaisbonukset olisivat mun laskujen mukaan 800g.

Paino oli pahasti nousussa ja kävin jo reilun kilon plussalla viimeisestä pudotuksesta, mutta tämänaamuinen tulos näytti samaa kuin olin alimmillani. Eli nyt lähtee sitten laskuun! Olen kyllä mässyttänyt niin paljon kaikkea hyvää ja rasvaista, että on ihme, että edes tällaisessa tuloksessa olen. Nyt yritän ottaa vähän kiriä ennen lomaa, koska sitten on taas vaikea olla kiltisti syömisten suhteen.

Hienoja tuloksia olette saaneet aikaiseksi, varsinkin Kristelin tulosta täytyy kehua oikein erikseen! Hienoa, että niin monet ovat olleet kurinalaisia syömisten ja lankaostosten kanssa. Jatkakaa samaan malliin, niin loppuvuodesta saatte olla itseenne tosi tyytväisiä!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home