Thursday, September 15, 2005

Hitaasti, mutta varmasti

Olipahan taas kilo pudonnut viime viikosta. Eli kokonaispudotus nyt 5,2 kg. Minä vain luulen, että syön liian vähän nyt kun olen ollut vain kotona. Aamupalaa en syö lainkaan, puolen päivän maissa syön pari leipää ja sitten odotan iltaan kun laitan ruoan. Mutta voin ihan rehellisesti sanoa, että enpä minä juuri mitään muuta sitten syökään eli en korvaa pääateriaa millään välipaloilla. Täytyis vaan opetella siihen aamupalaan niin jaksaiskin paremmin, mutta kun yököttää koko ajatus aamupalasta (ei en ole raskaana).

Lähden tänään viikonmittaiselle reissulle, joten en ole tekemässä tuota viikkopudotuslistaa enkä päivittämässä tuota sivupalkkia, mutta ensi viikolla sitten.

1 Comments:

At 09:16, Blogger Kristel said...

Kokeile sitä, että laitat lounasvoileipien kaveriksi vaikka salaattia, tai ihan pussikeittoa? Itse olen syönyt viime aikoina aika usein Maggin Feel Good -keittoja. Ovat pussikeitoiksi hyviä, ja kohtalaisen kevyitä. ;) Minulle ainakin tulee jotenkin tasaisempi olo kun syön sen pienen keiton tai salaatin, jaksaa paljon paremmin kuin pelkillä leivillä.

 

Post a Comment

<< Home