Thursday, September 01, 2005

Hups, se olikin jo torstai

Mulla on edelleen ihan päivät sekaisin. Vasta työmatkalla tajusin, että tänään on torstai ja olisi pitänyt punnita. No, illalla sitten. On ollut kyllä vähän oudot kaksi viikkoa: olen yrittänyt ahkerasti vahtia syömisiäni ja liikkua, mutta ainakin viime viikolla hotellihuoneen vaaka näytti hurjia lukemia. Ja kun muut turistit sairastivat meksikossa, minä tulin paluumatkalla kipeäksi lentokoneessa tarjotuista saarioisen lihapullista. Ruoka pysyy sisällä vaihtelevan epävarmasti edelleen. Joten on varsin kiinnostavaa nähdä, mitä se vaaka näyttäisi...

Kristel, tulen mielelläni jumppakaveriksi, mutta tällä viikolla en vielä pääse, on vieraita. Ensi viikolla sitten?

1 Comments:

At 11:05, Blogger Kristel said...

Mä olen ensi lauantaina taas yksissä häissä (miten ihmeessä kaikki kaverit on päättäneet mennä naimisiin tänä vuonna...), mutta ehkä me jossain vaiheessa onnistutaan järjestäytymään samaan aikaan jumppaan. ;) Toi on sellainen kertamaksullinen systeemi, 4 e/tunti, niin ei tarvitse edes miettiä kamalasti etukäteen maksamista...

 

Post a Comment

<< Home