Wednesday, September 28, 2005

Pitkästäaikaa

Painonpudotus on ollut aika maltillista täälläpäin. Tavoitteestani -7 kg on nyt tippunut neljä. Lähinnä keinona on ollut herkuttelun vähentäminen. Ihaillen olen lukenut teidän muiden juttuja siitä kuinka paino on tippunut. Ja vaikka välillä vähän repsahdetaankin, ei luovuteta vaan suuremmalla tarmolla yritetään uudelleen. Kaippa tämä painonhallinta vaatisi sellaisen omanlaisensa luonteen. Ei saisi olla niin halujensa riepoteltavana ja pitäisi osata nauttia niistä pienistä asioista (vaikkapa vaihtaa se Fazerin sininen siihen pienempään patukkaan...=).
Nyt syksyn tullen ainakin minun on oltava tarkkana etten jämähä sohvan pohjalle herkuttelemaan. Täytyykin käydä hakemassa kirjastosta jokin kannustava kevytkeittokirja. Siitä saa taas uutta intoa jatkaa painonhallintaa.
Kertokaapa mistä te muut saatte aina uutta puhtia laihdutukseen?

2 Comments:

At 17:12, Blogger Kristel said...

Mua kyllä oikeasti aina välillä masentaa kun tietää kuinka paljon vielä olisi pudotettavaa. Puhumattakaan siitä että se pudotus ei riitä, vaan pitäisi myös jatkaa kevyemmällä ruualla että kadonneet kilot eivät palaa.

Uutta puhtia tulee sitten näistä onnistumisisen elämyksistä, esimerkiksi viimeviikkoisesta vaateshoppailusta kun huomasin että pitää ottaa pienemmät housut kuin kuvittelin. Ja tietysti siitä kun ihmiset huomaavat ja huomauttavat että painoa on pudonnut.

 
At 14:37, Blogger Riksu said...

Mulla on kans tuo, että kun pari ihmistä on huomannut että olen laihtunut. Samoin olen huomannut, että vaatteet alkavat käydä löysiksi. Mutta hauskinta minusta oli, kun viime viikonloppuna mahduin makuupussiini niin, että vetoketju meni kiinni mukisematta. Oli iloinen yllätys... Eikä palellut =)

 

Post a Comment

<< Home