Tuesday, May 10, 2005

Topperi esittelee itseään

Käsipäivää vaan *ravisttaa kaikkien käsiä hullunkiilto silmissään*
Minäkin ilmaannuin tänne joukkoon suureen(vielä), kovasti pienemään minäkin haluan... lankojen ostosta puhumattakaan ;)

Eli olen 29v. rouvasihminen täältä Kotkasta. Lapsia on... ihan omiks ja vähä muidenkin tarpeiks... Mummona mä oon ollu jo yli 5 vuotta... no nyt siellä jo joku putos tuoliltaan *ottaa niskasta kiinni ja nostaa takas jakkaralle* ...No kun ottaa semmosen valmiiks koulutetun miähen ni lapsiikaan ei tarvi iten tehä niin montaa... ja mutsikin jo aikanaan opetti, että vanhas vara parempi...

Mutta niistä kiloista ja niitten postamisesta... Pudotettavaahan tässä on semmonen 25kg, ja tarkotus olis että ens jouluna mä tosiaan olen liki neljänneksen pienempi ku nyt... sitte alkais paino olemaan siellä missä se on tarkotus loppuelämä pitää. Mä olin ihan hoikka sillon aikanaa ku ton ukon tapasin, mutta kun ruoka on hyvää ja liikunnasta tulee hiki ;) Elopainoa on ollut pahimmillaan enemmänkin... ja mä olen viimisen kymmenen vuoden aikana pudottanu niitä kiloja parinkin ihmisen verran... mutta ku ne vaan tulee sillee salaa tiiättehän tyä... hiipivät takasin... yleensä vielä kaverien kanssa...
Harrastaisin vaikka mitä, mutta viime aikoina on ollut ihan tarpeeks siinä että olen jaksanu töihin aamusin raahautua. Mutta jos se tästä taas, tänäänkin sain itseäni sen verran niskasta kiinni, että fillarilla tuon viitisen kilometriä polkaisin...

Että kevennytään vaan porukalla... paitsi siellä lankakaapilla ;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home