Tuesday, May 10, 2005

Kannibaalipupu esittäytyy

Hei!

Olen tänä vuonna 23 täyttävä tyttönen. Opiskelen automaatiota ja käyn töissä. Kotona on tällä hetkellä 1 pupsi-pitkäkorva, 3 kääpiöhamsteria ja 3 okahiirtä ja kyllä, minua ei kannata päästää eläinkauppaankaan. Avomies on 'onneksi' ollut kyydissä jo sen aikaa, että osaa jo pitää minua tarkemmin silmällä...

Käsityöharrastus on verissä. Lankoja en ehkä niinkään hamstraa, vaan pikemminkin saan aina hyviä ideoita, sitten käyn ostamassa langat ja hupsistalallaa, ei sitten tulekaan ehkä koskaan aloitettua/lopetettua töitä. Juuri tässä vappuna muutimme - loppusaldona on se, että lankoja oli 4 pahvilaatikollista, käsityölehtiä 1, kankaita 2 jätesäkkiä ja muuta asiaan liittyvää sälää sitten vielä päälle. Vaatehuoneemme ylin hylly on nyt näistä sitten jo pullollaan.

Laihduttaminen on ollut nyt asialistalla tammikuusta. Terveydenhoitaja muistutteli minulle, että "mistäs me viime vuonna jo puhuttiin...?" - ...Jaa, että keventyä pitäisi, minä vai? *koitin vilkuilla olkani ylitse, mutta ei huoneessa ollut kuin me kaksi* No, siitä sitten kuitenkin sain asialle pontta ja aloitin sillä viikolla. Nyt paino on seisonut pääsiäisestä lähtien, en ole yrittänyt oikein laihduttaa, vain palloilla tässä. Muistaakseni missään ei erikseen kielletty, joten mainittakoon, että lähtöpainoni tammikuussa oli 101kg ja tavoitteeni asetin 79kg eli "normaalipainon ylärajoille". Mutta siihen termiin varsinaisesti uskomatta, olen päättänyt pysäyttää siihen missä hyvältä tuntuu, minusta nyt kuitenkaan ei saa kovin pientä vaikka kuinka tekisi. Laskennassa käytettävään tavoitteeseen on kuitenkin tällä hetkellä matkaa noin 8kg. Olisipa mielenkiintoista tietää milloin viimeksi olisikin paino alkanut numerolla 7... *huiiiiiiiii*

Jaksamista, kestämistä ja tsemppiä kaikille!

Hanna V

3 Comments:

At 21:26, Blogger Kristel said...

Mulla se seiskalla alkava paino oli joskus lukiossa, silloin useamman kymmentä kiloa sitten. Ja silloin olin olevinani niin hirveän lihava. ;)

 
At 10:34, Blogger Kpupu said...

Taisipa itselläkin olla joskus silloin lukiossa. Tosiaan en ole itseäni pieneksi/normaaliksi ikinä päässyt tuntemaankaan, mutta ihan kuin muistaisin että kehtasin vielä napapaidan laittaa päälleni - kotona - lukion ensimmäisellä... *heh heh*

 
At 19:43, Blogger Lape said...

No itel paino olko seiskalla tuossa aloittaessani nykyisessä opinahjossani 5 vuotta sitten 8( ja laihis päällä tietysti tosin paremmin tuloksin kuin nykyään kun on mies...???

 

Post a Comment

<< Home