Thursday, June 09, 2005

Suklaa ei laihduta

Minä olen ollut (täälläkin) vähän taustalla, en ole jaksanut juuri kirjoitella. Paino ei ole pudonnut ekan viikon jälkeen, joskaan ei ole noussutkaan, mikä on hyvä asia tietty. Olen liikkunut monin verroin enemmän kuin ennen, ja vielä lähes joka päivä. Mutta olen sitten myös mässäillytkin. Jotenkin en ole saanut itseäni tempaistua irti herkuista, jos joku tuo jotain hyvää tullessaan, tai kun esim tein siskolle synttärikakun, en osaa ottaa vain vähän. Paino varmastikin alkaa pudota kun liikuntaa on niin paljon enemmän kuin ennen, mutta pitäisi vielä saada tuo ruokapuoli kuntoon.

Eilen perheemme sai taas niin huonoja uutisia, että jos lapsia ei olisi, mä löisin hanskat tiskiin ja lähtisin pilven reunalle. Mutta olen sen verran itsekäs, että ajattelen että lapset tarvitsevat juuri minua :D Anteeksi, ei saisi vakavilla asioilla leikkiä. Mutta, näiden uutisten jälkeen taas ensimmäinen ajatus oli että kauppaan ja suklaata ja paljon. Ja meninkin. Miksen osaa ostaa vain sitä yhtä suklaapatukaa, tai levyä, tai sipsipussia? Mä jotenkin sekoan siellä kaupassa, jos olen päättänyt että nyt ostan karkkia tms. Sitten en osaa päättää mitä ostaisin, ja lopputulos on että vähän kaikkea tulee mukaan...

Nyt on sitten mässäilystä morkkis, mutta on niin hirveä väsymyskin, etten jaksaisi lähteäkään minnekään kävelylle. Huoh. No jos sitten illalla kuntopyöräilisin.

Tsemppiä kaikille laihdutukseen!

2 Comments:

At 10:26, Blogger Riksu said...

Juu kyllä ne lapset juuri sitä omaa äitiään tarvitsee. Tsemppiä ja voimia!!!

 
At 10:55, Blogger Hembu said...

Tummaa suklaata ei pysty syömään montaa levyä, kun se on niin vahvan makuista :-) Eikä tää laihduttaminen oo maailman tärkein asia, muu jaksaminen on tärkeempää. Tsemppiä!

 

Post a Comment

<< Home