Thursday, May 26, 2005

Takapakkia !!

Painon on hivuttautunut 0.5 kiloa lisää. Tämä oli odotettavissakin. Pidin lauantaina mässäyspäivän, söin kaikkea ihanaa, joten varmaankin tästä johtuen tämän viikon saldo onkin lisäystä eikä laskua. Mut tiukalla Atkinsin diettilinjalla jatketaan pudotusta odotellen.

Miten olette onnistuneet veden juonnissa (kotona ja töissä)? Antakaas vinkkejä...
Tämä on minun ongelmakohtani. Ei millään tule juotua 2 litraa vettä päivässä. Je veden juonti olis niin tärkeetä laihduttettaessa... Painokin tippuis paremmin ja tasaisemmin, kun vaan tulis juotua vettä enemmän.

3 Comments:

At 11:20, Blogger Riksu said...

Mulla on töissä vettä tollasessa 0,5 litran pullossa, josta huikkailen aina töiden lomassa. pari pulloo menee työpäivän aikana. Kotonakin tulee aika paljon juotua vettä ihan noin muuten vaan. En osaa sen paremmin vinkkiä antaa, kun olen aina pitänyt vettä hyvänä janojuomana ja se pitää hyvin nälänkin loitolla...

 
At 13:30, Blogger Kristel said...

Itse olen aina juonut paljon vettä riippumatta laihdutustilanteesta. Pidän jatkuvasti isoa vesilasia vieressäni työpöydällä, ja täytän sen heti kun se tyhjenee.

 
At 14:42, Blogger Stricker said...

Mä juon myös paljon vettä ja mulle tulee heti huono olo, jos en muista juoda riittävästi. Aina on edessä puolen litran muovimuki, jossa on vettä ja reissussa on aina vesipullo mukana. Ja monestihan suositellaan, ettei janon tunne saisi tulla ollenkaan, vaan pitäisi juoda jo ennen sitä. Nämä lämpimät säät lisäävät vedenkulutusta vielä huimasti, mittari näyttää varjossa 34,4°, eli kyllä tarkenee :-).

 

Post a Comment

<< Home