Wednesday, May 11, 2005

Ninni esittäytyy


Olen 25-vuotias kahden pienen lapsen äiti Järvenpäästä.Tässä kuvassa näkyy hyvin läskit niskassani ja leuassani. Mulla ylimääräinen kertyy naamaan, leukaan, selkään, jenkkakahvoiksi ja vatsamakkaroiksi. Pylly ei paisu eivätkä jalat paksune. Olen siis omenavartaloinen, mutta normaalipainoisena tiimalasivartaloinen. Vaatteita minun on ollut aina vaikea löytää sopivan kokoisia. Olen kurvikas ja tuntuu, että nykyään kaikki vaatteet tehdään joko pallon tai tikun muotoisille ihmisille. Jossakin vaiheessa tuntui jo siltä, että olen hyväksynyt itseni hieman lihavana, mutta kyllä minä haluan laihtua. Haluan pukeutua kauniisti enkä tunne oloani kotoisaksi tässä ihraverhoilussa.

Tavoitteeni:
Pitkällä aikavälillä haluan pudottaa 15 kiloa, mutta tämän vuoden puolella saa lähteä vähintään kymmenen kiloa. Maanantaina punnitsin itseni ja painoin tuolloin 87kg. Ihan niin painavaksi minua ei luulisi, sillä en ole kovin lihava ja olen aika pitkä. Minussa on aika paljon lihasmassaa. Olen rotevahko ruumiinrakenteeltani, vähän sellainen amatsooni. Lisäksi muutama vuosi sitten treenasin aktiivisesti punttisalilla ja koska meillä on suvussa naisilla melko paljon mieshormooneja, lihakset kehittyivät ja kasvoivat melko suuriksi. Lisää painoa tuli silloin 10 kiloa, mutta vaatekoko pieneni.

Keinot:
Olen esikoisen syntymän jälkeen laihduttanut Montignacin dietillä 20 kiloa ja samaa metodia käytän nytkin. Se on tehokas, terveellinen ja toimiva ja siitä on keholle, ruoansulatukselle ja aineenvaihdunnalle muutakin hyötyä kuin painon pudotus. Maanantaina aloitin ja nyt on jo kilo lähtenyt. Alussa tippuu enemmän, pari kiloa viikossa, mutta pian vauhti hidastuu kiloon viikossa.

Motivaatio:
Tämä projekti on erinomainen motivaattori. Porukassa kun laihduttaa niin ei kehtaa repsahtaa.;D Lisäksi haluan saada silloin tällöin vähän lankaa. En voi elää ilman lankaa ja tällä hetkellä lankatilanteeni on surkea. Minulla ei ole kahtakaan kymmentä kiloa varastossa!!!;D
Kaapissa on myös paljon vaatteita, joihin haluan mahtua ja joissa haluan näyttää hyvältä.

4 Comments:

At 17:34, Blogger Stricker said...

On se kyllä jännää kuulla muitten vartalo-ongelmista: mulla ei ole kovin montaa ylimääräistä grammaa yläkropassa, tietyissä paikoissa aivan liian vähänkin :-/, naamassa näykyy myöskin painon muutokset, mutta alakroppa on sitten yhtä selluliittiä ja läskiä. Ja hyvässä kunnossa ollessani omistan jopa pyykkilautavatsankin, mutta vähän kyllä epäilen, saanko sitä enää raskauden jäljiltä näkyville.

Mutta tämä projekti on todellakin hyvä kannustin ja tsemppaajia riittää. Me tavoitetaan kaikki ne tavoitteemme ja näytetään sitten tosi hyviltä!

 
At 17:37, Blogger Stricker said...

Ai niin ja vielä: olin lauantaina kampaajalla enkä ollut kovin tyytyväinen tulokseen. En ole kyllä vielä uudessa paikassa muita paikkoja kokeillutkaan, kun tuo marketin yhteydessä passaa sen takia hyvin, että mies ja poitsu menevät sen ajaksi shoppaamaan.

Sieltä tullessani ajattelin, että olis niin ihanaa, jos Ninni asuis lähellä, niin menisin heti hänelle laitettavaksi :-). Sun tukka on todellakin tosi upea aina kaikissa kuvissa!

 
At 18:59, Blogger Kristel said...

Tosi nätti tukka Ninnillä, joo. :) Mä tunnen itseni välillä vähän tylsäksi kun en tee hiuksille muuta kuin pesen, harjaan ja letitän. ;) Hennannutkaan en ole varmaan vuoteen, kun en oikein Nealta tunnu ehtivän. :D

 
At 20:55, Blogger Nimuel said...

Kiitos kaikille kommenteista!=)

 

Post a Comment

<< Home