Tuesday, May 10, 2005

Vähäsen Kati H:sta

Hei kaikki !

Innostuin heti nähdessäni Tuulian viestin neulontaryhmässä. Olen pitkän tovin harkinnut painonpudotusta - itse asiassa tutkiskellut aihetta (olen aika allerginen joten esim. kevytruuat eivät käy) - ja valmis lähtemään liikkeelle !

Olen 40-v tietotekninen expertti ja elelen poikani kanssa Espoossa syksyyn asti (kihlattu asuu eri kaupungissa - autot suihkivat suuntaan ja toiseen joka viikonloppu :-)), mutta syksyllä muutan Joensuuhun ja jätän pojan isälleen. Alan 100% opiskelijaksi viimeistelemään YTM ja opintovapaata olisi 1,5 vuotta. Yhden hartaan toiveen täyttymys, mutta pelottaa myös vähän ...

Olen kahdesti pyöristynyt, ekan kerran raskauden aikana -92 josta laihduin, ja toisen kerran 2-v kestäneen yhtäaikaisen työn ja opiskelun aikana 2000-2002. Ylipainoa on tällä kertaa 15 kg ja strateginen tavoite voisi kiteytyä arvoihin 180/80. Tällä kertaa olen päättänyt että ajalla ei ole niin väliä kunhan vaa'an viisarit osoittavat vähenevää, matkan aikana vakaana tarkoituksena oppia pysyvät elintavat loppuiäksi.

Käsityöt, vanhin ja pysyvin harrastukseni, vie oman osansa vapaa-ajasta, mutta mukaan mahtuvat myös opiskelu, veneily, ulkoilu, lukeminen, maalaaminen ja ruuanlaitto. Se, mitä pitäisi lisätä on kunnon liikunta !

Etsinkin tässä samalla peliseuraa syksyyn asti ! Löytyisikö toista espoolaista joka tykkää heilutella puikkojen lisäksi esim. skössimailaa ? Tahtoisin rakentaa peruskuntoa esim. pelaamalla vaan ei onnaa yksin :-(

Yritetään tukea toisiamme tällä matkalla, hyvinä ja varsin repsahdus ym. pahoina aikoina,
terveisin,
Kati H.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home