Wednesday, May 11, 2005

Mie olen mennyt nyt sekaisin

Onkohan kaikille halukkaille tähän mennessä lähtenyt kutsu ja näkyyköhän kaikkien nimet tuossa oikealla olevassa listassa? Musta tuntuu että olen jossain vaiheessa mennyt sekaisin noiden ilmoittautumisten kanssa. Kaikille kyllä olen yrittänyt kutsun laittaa ja nimetkin päivittää tuohon listaan... Jos on joku kutsumatta tai nimi puuttuu listasta niin mulle postia tulemaan.

Yritän tän päivän aikaan saada napitkin tälle sivulle. Outi ne ystävällisesti meille suunnitteli, kiitos hänelle!

5 Comments:

At 09:10, Blogger Susanna said...

no minust näkyy kyl nimi mutta blokkeri ei laske sisään... Ehkä mun ei pidäkään laihtua??? :D

 
At 09:45, Blogger Linne said...

hei,
miten pääsee tuohon "Osallistujat ja pudotustavoite" -sivulle ? blogini osoite on: artisan_notes_kati mikäli voipi tehdä linkin ?
terveisin, Kati H

 
At 09:54, Blogger Riksu said...

Mä pääsen muokkaamaan noita osallistujat ja pudotustavoite tekstejä. Susanna jos laitan sulle vielä kerran kutsun. Toivottavasti pääset sisälle...

 
At 19:49, Blogger Lape said...

mää lähetin äskön vasta viestii.... olen hieman mattgimyöhänen kun töissäkin pitäisi käydä???

 
At 10:38, Blogger Sanna Tallgren said...

Mie ja mukaan!!!

 

Post a Comment

<< Home