Wednesday, May 11, 2005

Teija esittäytyy

Luulin eilen jo laittaneeni tänne viestin, mutta näköjään hävinnyt taivaan tuuliin...
Mutta esitelläänpä uudestaan.
Eli olen 25- vuotias 11 kuukautta vanhan tyttären kotiäiti ja aviovaimo. Tukikohtamme sijaitsee Espoossa. Syksyllä palaan takaisin työelämään sairaanhoitajan työtä tekemään.

Miksi mukaan projektiin?
Olen aina ollut hieman pulleampi, murrosikäisenä se paino sitten ryöpsähti lopullisiin mittoihin. Viimeiset vuodet olen ollut aika sinut painoni kanssa, mutta nyt raskauden jälkeen on olo ollut tukala, roikkuvan vatsanahan kanssa.
Harrastustoimintaa pitäisi yrittää laajentaa liikunnallisempaan suuntaan. Tällä hetkellä se käsittää neulontaa, neulontaa ja neulontaa. Lisäksi elokuvia ja lukemista, silloin kun edellä mainitulta ja kodinhoidollisilta toimilta ehtiikään.
Olen joskus kokeillut kuntosaliharjoittelua, juoksuakin ennen raskaaksi tuloa, uimista... mutta mikään näistä ei ole tuntunut siltä mun liikunnalliselta jutulta. Sellainen hyötyliikunta ja vaunujen lykkäys poluilla on enemmän mieleen.
Tavoitteena olisi siis ennen kaikkea kiinteytyä. Olen 168 senttiä pitkä ja viimeisin tieto painosta oli 71 kiloa. Olisi mukava kun olo olisi energisempi ja pystyisi pitämään kauniita vaatteita ilman jenkkakahvojen esiinluiskahdusvaaraa.

1 Comments:

At 06:43, Blogger Nimuel said...

Moi! Kiitos ihanasta paketista.=)
Hehee! minullakin on tuo jenkkakahvojen esiinluiskahdusvaara. Varsinkin kun ei ne nykyään osaa tehdä housuja. Tekevät sellaisia, joissa suurimman osan suomalaisnaisista vatsa ja jenkkikset pursuilevat yli.

 

Post a Comment

<< Home