Thursday, May 12, 2005

Voi pyhä jysäys

Tämä se on se laihdutuksen miinuspuoli. Siis se että joutuu katsomaan mitä suuhunsa laittaa ja nirsoilemaan ruuan suhteen. Kai se on vaan pikkuhiljaa taas totuttauduttava tähän uuteen ruokavalioon eli mahdollisimman vähärasvaista ruokaa ja mielellään vielä uunivalmisteista, kasviksia kasviksia kasviksia...

Minä ajattelin vielä kokeilla painonpudottamista Painonvartijoiden pisteiden avulla. Jos niitä nyt alkaisi ihan iskostamaan elämäntavaksi asti eikä ajattelisi, että kun olen laihtunut niin sitten saan taas syödä mitä vaan.

Mitäs olen tänään syönyt? Kulhollisen mysliä rasvattomalla maidolla, 3 kpl ruispaloja joissa päällä sipaisu margariinia, 2 kpl paistettua kananmunaa ja kahvia mustana mooooonta kupillista. Illalla pitäisi miettiä jotain kevyttä ruuaksi. Ehkäpä pitkästä aikaa jotain täysin kasvisruokaa, vaikka kasvissosekeittoa tai tomaattikeittoa. Nam!

Tarkotus olisi tänään myös lähteä lenkille. Siihen kuluu aikaa noin puolitoista tuntia, joten se riippuu ihan vaan isännän pyykinpesukoneen asentamisnopeudesta, ruuanvalmistumis nopeudesta, tytön nukahtamisnopeudesta jne. Tänään tulee vielä hemmetin jääkiekkoa niin tytön nukuttaminen on mun harteilla tänä iltana ja tulee aika pahasti sellaiseen aikaan, kun minä voisin olla tuolla pihalla painelemassa.

1 Comments:

At 15:42, Blogger Stricker said...

Paikkareilla mäkin olen laihduttanut kaksi kertaa onnistuneesti reilut kymmenen kiloa, mutta nyt yritän pitää kalorimäärät vähän isompina, etteivät kilot tulisi enää koskaan takaisin. Siis kunnon elämäntaparemontti :-).

Kesällä on kyllä kiva paihduttaa, kun hedelmiä, marjoja ja vihanneksia saa tuoreena ja lajivalikoima on iso. Talvella se on aina kalliimpaa ja hankalampaa.

 

Post a Comment

<< Home