Thursday, May 12, 2005

Hanna esittäytyy !!

Täytyi käydä valokuvassa töihin paluun yhteydessä. Kahtokaa tuota kaksoisleukaa, tässä kuvassa se näkyy vähiten... Olen siis kolmen lapsen äiti kotoisin pienestä merenrannalla sijaitsevasta kunnasta Pyhäjoelta. Ikää minulla on kertynyt 32 vuotta.

Laihdutin keskimmäisen lapsemme Suvin syntymän jälkeen painonvartioiden pistelasku opilla n.15 kg. Jotka kaikki tulivat Leevin odotuksen aikana ja sitä ennen seuranneiden vastoin käymisten vuoksi takaisin korkojen kera. Olen luonteeltani hirmuinen karkin, pullan, jäätelön ja kaiken makean syöjä. Mitä enemmän syön karkkia sitä enemmän sitä kuluu. Eli jos syön yhden karkin syön niitä sitten koko pussillisen, mitään välimuotoa tässä syömisessä ei ole. Napa vetää niin paljon kun annetaan :) Sit jos valvon lasten kanssa kuluu makeaa vielä enemmän, väsyneenä muka pysyy paremmin hereillä karkin ja pullan voimalla. Yhdyttekö edelliseen?

Tämän vuoden tammi-helmikuussa laihdutuin samaista pistelaskuoppia käyttäen 5 kiloa painoani pois. Nyt siis laihdutettavana vielä ainakin 10 kiloa. Jotta laihduttaminen ei kävisi liian yksin kertaiseksi päätin kokeilla jotain uutta keinoa laihtua. Laidutankin nyt (pitkän harkinnan jälkeen) Atkinsin dietillä. Lukien kahta kirjaa: Tri Atkinsin uusi dietti ja Hyvän Olon Kirja (Antti Heikkilä). Diettiä olen noudattanut nyt viikon. Hyvältä tuntuu, makeaa ei tee mieli se on tärkeintä. Tästä jatketaan eteenpäin. Jos joku muukin laiduttaa tällä Atkinsin dietillä vaihtaisin mielelläni kuulumisia ja ajatuksia kanssasi.

Posted by Hello

5 Comments:

At 23:26, Blogger Kristel said...

Tosi hyvä kuva! Miltäs uusi työ tuntuu? :)

 
At 10:27, Blogger Nimuel said...

Hyvän näköinen kuva! Oikein edustava.=)

 
At 10:43, Blogger Stricker said...

Oikein hieno kuva!

Mä taidan kyllä olla poikkeus, koska mulle makean syöminen tekee vain pöhnäisen olon ja verensokerit ovat vain hetken huipussaan ja sen jälkeen kahta kauheampi nälkä. Tosin kyllä niitä on tullut viimeisten vuosien aikana syötyä kuitenkin :-). Mutta rasvaisia ja suolaisia herkkuja voisin sitten syödä aina vaikka kuinka. Mies on meillä myös makeansyöjä ja opettanut minua myös pahoille tavoille. Hän eläisi koko ajan pelkillä kylmillä voileivillä ja makealla, jos en minä kokkaisi ja vahtisi :-).

 
At 13:23, Blogger Hanna said...

Kiitos kannustavista kommenteista. Töissä sujuu hyvin. Hyvällä mielellä voin olla täällä töissä, kun mummolla menee lasten kanssa kotona erinomaisesti.

 
At 15:07, Blogger Linne said...

Moi,
olen laihduttanut Atkinsilla - sopii mun fysiikalle, ja saatan käyttää sitä, tarkkailen kuitenkin ensin jos tavallinen kevennys riittää. Atkinssilla pääsee yli tasannevaiheista.

 

Post a Comment

<< Home