Thursday, May 12, 2005

Lape esittäytyy

Mää oon vajaa 25 vuotias naisihminen Etelästä. Asun Avokin kanssa mukavassa asunnossa "villakoira"farmin kera. Perheenlisäys haaveissa, siis semmonen ihmisen paras ystävä eli koira ;) Kasvissyöjä oon ollu noin 8 vuotta, tosin syön maitotuotteita ja kananmunaa. Täytynee kertoa että syy on pää osin se etten pidä lihasta enkä ole sitä juuri koskaan syönyt, vaikka olenkin erittäin eläinrakas se ei ole syy kasvisruokavalioon. Mies on normaaliruokainen ja osaakin omatoimisesti valmistaa ateriansa :)

Olen laihdutellut onnistuneen lyhytaikaisesti painonvartijoiden ohjeilla, mutta koska tarvitsen energiaa jaksaakseni tarkoituksenani on kutrailla. Karkkilakossa olen ollut jo vuoden alusta ja se jatkuu ainakin heinäkuun alkuun. Aloittelen ensi viikolla. Tosin tänään olen jo pyöräilyt työmatkat eli 15km*2 ja huomenna samat... Sen verran on alkuvuodesta opittu ettei pelkkä syömisten seuraaminen riitä vaan niitä pitää oikeesti alkaa rajoittaa... :)

Laihassa kunnossa en ole ollut, mutta kyllä laihemmassa. Laiskistumisesta ja liikkumattomuudesta sekä lähes hallitsemattomasta makeanhimosta tuloksena lähes 10 kiloa vajaassa vuodessa????? Ja kuinkas tässä näin kävi??? Tavoitteena siis 13kg pois...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home